Виховує все: люди, речі, явища, але перш за все, люди. З них на першому місці — батьки і педагоги.
До складу лабораторії входять наступні спеціалісти:
- вчителі трудового навчання;
- вчителі СПО;
- вихователі;
- батьки.
Мета: організація навчального процесу спрямованого на соціальну адаптацію дітей з особливими освітніми потребами шляхом опанування різних видів трудової та побутової діяльності.
Завдання:
1. Визначення основних компонентів педагогічного процесу спрямованого на соціальну адаптацію, створення моделі соціально спрямованої моделі трудової та соціально-побутової підготовки.
2. Розробити та провести моніторинг стану сформованості трудових та побутових навичок учнів та вихованців НРЦ.
3. Проектування інноваційного змісту програмно-методичного забезпечення трудового навчання та СПО.
4. Впровадження у практику інноваційного змісту навчання спрямованого на соціальну адаптацію дітей з особливими освітніми потребами.
5. Створення банку даних.