promo

Виховує все: люди, речі, явища, але перш за все, люди. З них на першому місці — батьки і педагоги.

Антон Макаренко

Гаврилова Наталія Миколаївна

вчитель


Закінчила Дніпропетровське культурно-освітнє училище за спеціальністю «бібліотечна справа» і Київський державний педагогічний інститут ім. О.М. Горького за спеціальністю «дефектологія»

 

Вчитель-методист. Відмінник народної освіти, нагороджена нагрудним знаком «Софія Русова».

 

Основними напрямками її роботи як бібліотекаря є: надання інформаційно-бібліографічної допомоги керівникам школи, вчителям, вихователям в організації навчально-виховного процесу, в оволодінні учнями основами наук, у виховані та розвитку у учнів інтересу до читання, любові до книги, інформаційної культури.

 

З 1983 року вона є вчителем соціально-побутової орієнтації. Молодий педагог наполегливо вивчала особливості мислення, пам’яті, уваги, пізнавальні можливості своїх учнів. Ці знання  вміло застосовувала в процесі навчання та виховання дітей. Зусилля дали прекрасні результати. Її уроки цікаві й різноманітні за формою, до кожного заняття вчитель ставить конкретні цілі та задачі, заздалегідь підбирає відповідний матеріал, визначає методику та організацію уроку, які спрямовані на практичну підготовку учнів з обмеженими можливостями до самостійного життя і праці.

На своїх уроках Наталія Миколаївна формує у дітей знання і вміння, необхідні для соціальної адаптації учнів, орієнтування в умовах реальної дійсності й підвищення рівня їхнього загального розвитку; розвиває навички самообслуговування; прищеплює позитивне ставлення до господарсько-побутової праці, організації сімейної економіки. Для її вихованців ця “наука” – неоціненна, адже до школи-інтернату дехто з них потрапляє зовсім безпорадним.

Уроки СПО, розроблені (вчитель розробила робочі зошити для учнів 5 – 9 класів для уроків СПО, затверджені  Дніпропетровським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти , апробовані та проведені Наталією Миколаївною, стали прикладами сумлінного ставлення педагога до однієї з найскладніших педагогічних проблем соціалізації учнів з особливими потребами. Головний напрямок діяльності Наталії Миколаївни Гаврилової це  психологія соціальної інтеграції та адаптації учнів з обмеженими можливостями до близького середовища.

Педагог бере активну участь у проведенні дослідно-експериментальної роботи, яка проводиться на базі закладу.